Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Stephanie Verhaar - WaarBenJij.nu Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Stephanie Verhaar - WaarBenJij.nu

Lima

Door: stephanieverhaar

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

03 Januari 2012 | Peru, Lima

Hallo,
Na een lange reis te hebben gehad van Madrid tot aan Lima waren we gisteren veilig aangekomen. We weren door een taxi opgehaald en naar ons verblijf gebracht. We zitten in een huis met 7 kamers. Het huis is verdeelt in drie verdiepingen. Wij slapen op de tweede verdieping en hebben met zijn tweeën een super grote kamer tot onse beschikken. Boven hebben we nog een dakterras waar we lekker kunnen gaan zitten. De eerste dag zijn we al op pad geweest in de buurt. We zijn gewoon gaan wandelen langs de winkelstraten. We zijn toen ook een overdekte markt ingelopen. Mensen keken ons raar aan maar wij zijn gewoon doorgelopen. Maar toen ook weer snel de uitgang gezocht, want wat we daar allemaal zagen was niet zo fris. hihhihi. We zagen toen de zee liggen en zijn toen daar heen gelopen. We kwamen toen uit bij het park van de liefde. Erg mooi om te zien. We hadden toen uitzicht over de zee. Bij de zee zijn we nog niet geweest omdat we bang waren dat we wel naar benen kwamen maar niet meer omhoog. Op de terug weg zijn we langs de supermarkt gelopen en hebben lekker spullen voor de sla van het avondeten gehaalt. Na te hebben gegeten, te hebben gezeten en nog wat gechild zijn we om 8:00 naar bed gegaan. We hebben daar geslapen tot 7:00 de volgende ochtend. Dat hadden we dan ook wel nodig. ´s morgens zijn we om 7:30 op pad gegaan naar de spaanse taalcursus. We moesten eerst een test doen, hoe goed wij al spaans kunnen. IK heb alleen ´numbro´ (naam) ingevuld en de rest opgelaten. Ja want we kwamen daar om spaans te leren. Na ongeveer 4 uur les hebben we samen met een andere student over de marktjes gelopen. Erg leuk alleen overal waar we keken waren lama´s. pfff. beetje vermoeiend. Vanavond gaan we met een huisgenoot naar een cafe om lekker het lokale drankje te drinken. BEn benieuwed. Dikke kus Hannah en Stephanie

• 03 Januari 2012 - 22:28

Charlotte:

Och lieve collega's! Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Lama's zijn super cool. Leuk voor op het werk. Neem er een mee op de terug weg.
    Veel plezier.

X Charlotte

• 03 Januari 2012 - 23:19

Michiel:

FOTO's! anders is het niet waar!

• 04 Januari 2012 - 09:32

Dave:

hartstikke mooi dat jullie veilig zijn overgekomen. veel plezier verder

• 04 Januari 2012 - 10:59

Tessa :

Hey girls!!! Nice om te lezen!!! Fijn dat het gaaf is!!!!

• 04 Januari 2012 - 17:55

Els En Wim:

Goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Hebben jullie ondertussen al wat meer spaanse woorden geleerd?
    We missen natuurlijk de foto's, dus kom op ermee.

• 04 Januari 2012 - 18:52

Marloes:

Nee Charlotte GEEN LAMA'S voor op het werk, die spugen!!! Steph en Hannah laat die lama's maar lekker achter in Lima ;)
    Have fun meiden!! xx

• 04 Januari 2012 - 21:12

Mama:

Ha Lieverd, ik ben blij dat jullie heelhuids aangekomen zijn. Doe je best, leer goed spaans want daar heb je de rest van je vakantie wat aan.
    Verder heeeeeel veel genieten (ik denk dat dat wel zal lukken). Ik ben het verder met Marloes eens: GEEN lama's, als je die wilt zien als je terug bent ga je maar naar van Bentum.

Dikke kus, mama

• 04 Januari 2012 - 21:12

Mama:

En vergeet de foto's niet!!!

• 04 Januari 2012 - 21:19

Theo (papa):

Leuk verhaal om te lezen . Is het een beetje warm daar ? groeten

• 05 Januari 2012 - 11:58

Cor En Joke :

Beste Stephanie,
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en dat de eerste verkenningen er op zitten.
    Voorzichtig even met het water en eten (ook tanden poetsen met schoon water) want voor dat je het weet heb je overal "sch..t"aan en dat is zonde van je tijd.Neem de tijd voor het acclamatiseren en je lessen spaans want daar heb je de rest van de tijd plezier van.
    Lieve groet van Cor en Joke

• 05 Januari 2012 - 14:38

Lisette:

Hey hallo mooi dat je veilig aangekomen bent en volgens mij is je eerste dag prima verlopen. Ik wens je nogmaals weer veel plezier en nogmaals ben ik echt jaloers. En ik lees je verslagen. Kusjes en liefs

• 05 Januari 2012 - 17:52

Iris :

goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. ben benieuwd naar de rest van de verhalen.
    zo te horen bevalt het wel. gelukkig maar!

heel veel plezier.

• 05 Januari 2012 - 19:46

Ha Stephanie,
    wil je ook je hotmail even lezen

groetjes mama

• 06 Januari 2012 - 18:22

Hannah:

Michiel: stiekem zitten we gewoon bij mij thuis verhalen te verzinnen voor op onze blogs :P En lieve collegas vrees niet we nemen geen lama s mee die zjn te groot!!! We nemen wel cavias mee!!! Die kunnen we lekker opeten als we ze zat zijn :P Mi
    gusta!!!!

• 06 Januari 2012 - 18:47

Trudy:

Hey lieve collega's, wat fijn te lezen dat het goed met jullie gaat. Geniet er van ennuh zijn er ook leuke jongens? Dikke kus Trudy